måste skriva av mig lite!

det känns tufft att inte få nått för de man känner att man gör bra
det känns tufft inte ha nån inom dom närmsta att vända sig till
verkligen när man bara har en i familjen som verkligen bryr sig som flyttar ifrån en.
man känner lämnad och behöver verkligen dens stöd.

alla tror att man ska klara av allting men de gör man inte.
man har alltid sin svaga punkt och är inte lika stark

jag försöker ta tag i allt som ja börjat fel
och få det bra men allt rasar igen då allt bråk kommer tillbaks.
blir som att ta 1 steg framåt men samtidigt 2 bakåt!

försöker vara stark
försöker klara av de ni vill ja ska klara
men nu går de inte mer och det tar bara stop.
vissa kanske inte kan förstå hur jobbigt de egentligen är
och inte är med om samma sak
men att försöka klara en sak och inte ha nå stöd och varken får de av dom man vill ha det allra mest av
de är jobbigt man kan inte klara allt själv!
1 kommentarer
Postat av: Robban

Jag kan förstå din frustration att inte ha det stödet som du kanske önskar, de borde se framåt på möjligheterna istället för bara se på problemen som varit. Nu vet inte ja nåt så men de måste förstå dig på rätt sätt att du verkligen vill det bästa för dig o att de värdesätter dig för den du är ömsesidig tillit för varann.

Jessica DU är duktig om du bara visar lite till av dig på det sättet, JAG KAN, JAG VILL

men det måste även dina päron visa till DIG för din självkänsla.

Jag hoppas du inte missförstår mig när ja skriver till dig vill dig väl, ja vet hur det är har varit där själv.

2010-11-10 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0