märks det att ja och isabel inte har umgåts på ett tag?

bella säger:

det var en man som gick in i mitt rum nyss

han kissade i min säng sen gick han

♥ yessica säger:

meeeh åååh de är han jag alltid letar efter, han brukar sova i min garderob!

 

bella säger:

haha du är ju dum på riktigt!

om du vet att han sover i din garderob varför letar du alltid efter han

♥ yessica säger:

haha fan. smart

bella säger:

dom säger de

♥ yessica säger:

men när han sover sover jag med, sen på morgonen när ja ska kolla om han är där så är han inte där! han drogar mig så ja inte ska hitta han

bella säger:

men hur vet du att han sover i din garderob?

♥ yessica säger:

han skrev de

lämnade en lapp

bella säger:

jaha!

okej

vaknade du med brunt kladd i håret idag?

♥ yessica säger:

jaaa va vadet

bella säger:

haha han kom nyss in i köket och sa att han sket under din kudde igår

♥ yessica säger:

justja ja sa igår ganska högt att ja behövde en ny inpackning. han kanske försökte hjälpaa

bella säger:

haha , ja kan vara det.. men han sa till mig att han ville att din dag skulle börja skit

♥ yessica säger:

hahaha!

bella säger:

kände du inte att det luktade demon-skit

?

♥ yessica säger:

kan inte skillnaden men luktade faktiskt väldigt skummt

åste vart de

bella säger:

mjaa.. har din pappa fått en smäll av luften på senaste tiden

♥ yessica säger:

aa han brukar gå och flämta till och skrika för sig själv. har alltid undrat varför han beteer sig så konstigt

bella säger:

haha , det är den osynliga tanten Berit, hon gillar finska män!

♥ yessica säger:

jahaja kanske därför mamma har kännt sig så orolig på sistonde!

bella säger:

kan vara... men hon sa iaf till mig att hon ville att din pappa skulle sluta med finska porrisar!

♥ yessica säger:

hahaha, ska se vad jag kan gö åt saken

bella säger:

bra de!

♥ yessica säger:

tycker hon inte de är sexigt

bella säger:

hon skickar dig en kaka som tack!

nej hon tycker att det är fult

♥ yessica säger:

när han står där och smörjer in sina finska håriga ben med sina finska porrisar

haha

bella säger:

haha!

nej hon tycker att han ska ha string!

♥ yessica säger:

jasså föredrar hon sidén ?

bella säger:

nej polyester!

♥ yessica säger:

a okej. ska lägga en lapp i förslagslådan!

bella säger:

hon uppskattar det!

♥ yessica säger:

 

bella säger:

nej nu fes hon i eran brevlåda

vilken buse

♥ yessica säger:

wohoooo måste gå ut och vädra! får ta på mig min branddräkt

bella säger:

kan behövas..


men imorgon ska vi ha våran lilla mys kväll!<3
hennes blogg har ni här

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0