JÄTTE DÅLIG UPPDATERING

ja jag vet, hur dålig uppdatering som helst
och kan inte säga riktigt att de ska de bli ändring på.
skriver när ja har tid och känner för de.

har iaf fyllt år den 1a november
och kvällen/natten innan blev party like hell.
dom sjung och hade sig grattis till matte&anna som också fyllde år samma dag<3

jag har också vart i sthlm från i torsdags till lördag
det var jätte skönt, lovade mig själv att jag inte skulle sätta på mobilen
eller logga in på facebook/bloggen.
så hade lite tid för mig själv och min saknade anna

när ja skulle åka hem så var det någon jävel som sprang på rälsen och tåget fick stå kvar i enköping
1,½ timme senare kom mamma och pappa å hämtade mig,
hade brottom till en fest och klockan hade ändå blivit kvart över 12!!
just då hade jag lust att döda den personen-.-

nej nu ska jag äta och kolla på film men ni får ha de så bra:)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0